top of page

Pandemiye Rağmen Olsun, Artık Kütüphaneciyim!

Geçen sene 4 mart 2020... Yeni atanmış bir kütüphaneciydim çok heyecanlıydım 7 sene sonra atanmanın, mesleğe yeni başlamamın heyecanıydı benimkisi..

O heyecanla işime gidip gelirken Covid 19 dediğimiz virüs Türkiye’de de alarm vermeye başlamıstı. Derken 10 gün çalışmamın ardından pandemi süreciyle hooop idari izinler patladı. Emziren bir anne olduğum için uzun bir süre çalışamadım. Yine evime kapandım, çalışmıyordum. Kütüphane Haftası'nda etkinlikler yapmayı hayal ediyordum yeni kütüphaneciydim ya... Ama yasakların ardı arkası kesilmiyordu. Pandemi buradan da vurmuştu beni... Ne etkinlik ne de bir program yapılabildi.

Şimdi ise 1 sene geçti ve yine program yapamadık. Bu sefer hem pandemi süreci devam ediyor hem de kütüphane olarak geçici yerimizde kalıyoruz.

Her şeyin başı sağlık diyorum ve daha nice Kütüphane Haftaları kutlamaya... Mersinden selamlar...


Özge GÜLEÇOĞLU NUR

Erdemli 100. Yıl İlçe Halk Kütüphanesi

Kütüphaneci

74 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

UYDURULAMAYAN GENÇLER...

Yine bir Pandemi günü ve yine biz kullanıcıları sınırlı sayıda içeri almaya çalışırken ki ne kadar mücadele etsek de sayımız maalesef ki hep fazlaydı😔 ve işte böyle bir günde daha fazla içeri alamaya

UZAKLAR ARTIK ÇOK DAHA UZAK

Bu pandemi süreci hayatın hiçbir zaman içinde tek bir olguyu, duyguyu veya gerçeği barındırmadığını bir kez daha kanıtladı. Bugüne kadar yaşadığım en güzel ve en heyecan verici his olan "annelik" hiss

"YAŞAYARAK" ÖNLEM ALDIK!

Merhaba, Covid 19 küresel çapta tüm dünyada etkili olan bir salgın olduğundan beri hayatlarımız alışkanlıklarımız tümüyle değişmiştir. Bizler kendimizi sevdiklerimizi, okuyucu kitlemizi bu virüsten ko

Yazı: Blog2 Post
bottom of page