top of page

UYDURULAMAYAN GENÇLER...

Yine bir Pandemi günü ve yine biz kullanıcıları sınırlı sayıda içeri almaya çalışırken ki ne kadar mücadele etsek de sayımız maalesef ki hep fazlaydı😔 ve işte böyle bir günde daha fazla içeri alamayacağımızı kapasitenin dolduğunu anlatmaya çalışırken kullanıcının birine... Tabi ki ters tepti ve ben girmek istiyorum kütüphaneye, Covid olacaksam olayım, umurumda değil yeter ki gireyim diyen bir kullanıcı profili ile karşı karşıya kaldık birçok kez.

Peki ey kullanıcı! Evet belki gireceksin, evet belki çalışacaksın ve Allah korusun Covid olacaksın ve belki de o sınava giremeyeceksin demekle yetindik hep. Her şeyin başı sağlık diye büyüdük bugüne kadar doğru olan da buydu elbette ki fakat günümüz gençleri pek de bunu umursamadı en azından çalıştığım kütüphanedeki birçok genç için böyle düşünüyorum.

Sağlığın ne kadar önemli ve değerli olduğunu ne yazık ki anlayamayan veya anlamak istemeyen, kurallara uyduramadığımız birçok genç girdi hayatımıza bu süreçte. Bu sebeple çalışırken zorlandığımız çok aşikar😔


Fatma Adlığ

Prof Dr. Fuat Sezgin İl Halk Kütüphanesi

Kütüphaneci

24 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

UZAKLAR ARTIK ÇOK DAHA UZAK

Bu pandemi süreci hayatın hiçbir zaman içinde tek bir olguyu, duyguyu veya gerçeği barındırmadığını bir kez daha kanıtladı. Bugüne kadar yaşadığım en güzel ve en heyecan verici his olan "annelik" hiss

"YAŞAYARAK" ÖNLEM ALDIK!

Merhaba, Covid 19 küresel çapta tüm dünyada etkili olan bir salgın olduğundan beri hayatlarımız alışkanlıklarımız tümüyle değişmiştir. Bizler kendimizi sevdiklerimizi, okuyucu kitlemizi bu virüsten ko

KÃœTÃœPHANELER Ä°NSAN Ä°LE ANLAMLI...

4 yıldır halk kütüphanesinde çalışmaktayım. 4 yıldır elimden birçok kitap geçti, kütüphanemizdeki çoğu kitaba dokundum, baktım veya inceledim. Okuyucularımızın inceleyip özenle seçip okuduktan sonra i

Yazı: Blog2 Post
bottom of page